
Ny mulighed for ledere i bygge- & anlægsbranchen
2. maj 2024 - Af Peter Østergaard
2. maj 2024 - Af Peter Østergaard
17. november 2022 - Af Peter Østergaard
13. oktober 2022 - Af Peter Østergaard
20. september 2022 - Af Peter Østergaard
Mere end 1300 projekter dokumenterer, at kundetilfredsheden er højere ved projektets afslutning, hvis man løbende får fornyet indsigt i kundens oplevelse og fremtidige forventninger.(...)6. september 2022 - Af Peter Østergaard
Ordentlighed italesættes som en værdi, der aldrig har været vigtigere at arbejde efter end nu(...)30. august 2022 - Af Nanna Madsen
Ved at bruge BNKI får I mulighed for at sammenligne jeres virksomhed med et repræsentativt branchebenchmark, hvilket er yderst værdifuldt i stræben efter unikke kundeoplevelser.(...)30. august 2022 - Af Morten Rishøj Søndergaard
Glade kunder er med til at skabe glade medarbejdere og omvendt(...)15. juni 2022 - Af Morten Rishøj Søndergaard
Kundernes forventninger i bygge- anlægsbranchen er høje og fortsat stigende. Det er mere reglen end undtagelsen at vi erfarer dette, når vi besøger vores kunder og evaluerer deres byggeprojekter gennem BNKI. Det er ikke længere tilstrækkeligt at matche kundernes forventninger - de forventer mere end dét. Dette belyser Kano-modellen, som man med fordel kan se nærmere på, for at blive klogere på hvad der skal til for at skille sig ud i et konkurrencepræget marked.(...)8. april 2022
BNKI KundeFokus har udgivet 2021 udgaven af brancheanalysen der sætter fokus på branchens tendenser inden for kundeoplevelser(...)