Relaterede nyheder

Professionalisering af kundefokus siden 2016

1608193671Artik
15. august 2019 - Af Casper Vindbjerg Kristensen
Bülow Management A/S har, i mere end 20 år, arbejdet med forretningsudvikling hos danske virksomheder på tværs af brancher.

Læs hele artiklen her

 

Bülow Management har, i mere end 20 år, arbejdet med forretningsudvikling hos danske virksomheder på tværs af brancher. Gennem alle år har netop Kundetilfredshed været et væsentligt omdrejningspunkt i analyserne af virksomhedernes præstationer samt et redskab for udvikling af en positiv kvalitets- og kundekultur.

 

Vi er stolte over at repræsentere BNKI – Byggeriets Nye KundeIndeks, som i dag er det ledende KundeIndeks i bygge- og anlægsbranchen.


Hovedparten af de største anlægs- og entreprenørvirksomheder i Danmark samt mere end 50 mellemstore virksomheder arbejder systematisk med kundetilfredshed på deres byggeprojekter gennem BNKI.


I denne artikel sætter vi fokus på tendenser i fra byggebranchens KundeIndeks (BNKI) fra det første halvår af 2019.


Ved udgangen af 2019 vil der blive udgivet en årspublikation fra Byggeriets Nye KundeIndeks. Denne publikation har til formål at skabe en dybere indsigt i byggebranchens tendenser og være med til at fremme KundeFokus i branchen. Du finder den her.

Faktabox:

Dette er et tjek

Vil du vide mere om Professionalisering af kundefokus siden 2016?

Casper Vindbjerg Kristensen har skrevet denne nyhed. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham