Relaterede nyheder

Analyse: Skærpet kundefokus i byggebranchen

3107185241Tre Bygge
31. juli 2018 - Af Esben Hjorth Nielsen
Studieprojekt fra Aarhus Universitet viser, at entreprenørvirksomheder med et skærpet kundefokus forbedrer kundetilfredsheden med hele 15%

Studieprojekt fra Aarhus Universitet A/S viser, at entreprenørvirksomheder med et skærpet kundefokus forbedrer kundetilfredsheden med hele 15%.

 

Denne artikel er skrevet af civilingeniørstuderende Andreas Slot Larsen, der med en baggrund som bygningsingeniør med speciale i byggeledelse, har udført to større studieprojekter ifm. civilstudiet Teknologibaseret Forretningsudvikling.

 

Her sætter Andreas fokus på ledelsesdisciplinen hos byggebranchens entreprenørvirksomheder med et særligt fokus på kvalitet, kundetilfredshed og de bagvedliggende processer. Studieprojekterne er udført i samarbejde med Bülow Management A/S. Det seneste studieprojekt viser effekten af at arbejde med et skærpet kundefokus som entreprenør.

 

Læs hele artiklen her

Vil du vide mere om Analyse: Skærpet kundefokus i byggebranchen?

Esben Hjorth Nielsen har skrevet denne nyhed. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham