Nyheder

Relaterede nyheder


Analyse: Skærpet kundefokus i byggebranchen

31. juli 2018 - Af Rasmus Wiborg Steen

Studieprojekt fra Aarhus Universitet viser, at entreprenørvirksomheder med et skærpet kundefokus forbedrer kundetilfredsheden med hele 15%.

 

Denne artikel er skrevet af civilingeniørstuderende Andreas Slot Larsen, der med en baggrund som bygningsingeniør med speciale i byggeledelse, har udført to større studieprojekter ifm. civilstudiet Teknologibaseret Forretningsudvikling.

 

Her sætter Andreas fokus på ledelsesdisciplinen hos byggebranchens entreprenørvirksomheder, med et særligt fokus på kvalitet, kundetilfredshed og de bagvedliggende processer. Studieprojekterne er udført i samarbejde med Bülow Management. Det seneste studieprojekt vi-ser effekten af at arbejde med et skærpet kundefokus som entreprenør.

 

Læs hele artiklen her

Analyse: Skærpet kundefokus i byggebranchen

BNKI er udviklet og drives af