Nyheder

Relaterede nyheder


Ledelse af kundens krav og forventninger

30. juni 2017 - Af Rasmus Wiborg Steen

Hvad kendetegner fremtidens dygtige ledere?

I ledelsesverden beskrives den dygtige leder som en, der formår at forene både den blå styringsopgave og den røde lederskabsrolle. En lederskabsrolle hvor du skaber en klar retning, commitment og motivation for dem du har ledelsen af.

Derfor er det relevant at rejse spørgsmålet – hvem har du egentlig ledelsen af?

Foruden det åbenlyse svar, så falder vores tanker på dine kunder såvel partnere.

 

Men hvad skal vi forstå ved begrebet ledelse af kunden?

 

Målet må være en ledelse, der udmønter sig i en høj Kundetilfredshed. Derfor vil det handle om ledelse af kundens forventninger. Idet den dygtige leder lykkes med at lede kundens forventninger, så sker det i forhold til vores erfaringer når:

 

- Du kortlægger kundens forventninger i forhold til jeres præstation
- Du fokuserer på de afgørende indsatser og detaljer
- Du synliggør den gode præstation
- Du søger feedback og forbedringer sammen med kunden

Friske erfaringer
Vi har samme med en række byggeledere gennem de seneste 1½ år arbejdet på udvikling af den kundefokuserede lederrolle. Det har du mulighed for at høre mere om i kommende artikler fra Bülow Management og BNKI, som bliver offentliggjort via dette nyhedsbrev gennem andet halvår 2017.

Ledelse af kundens krav og forventninger

BNKI er udviklet og drives af