Relaterede nyheder

Ledelse af kundens krav og forventninger

Nyhed Bilede
31. juli 2017 - Af Morten Rishøj Søndergaard
Hvad kendetegner fremtidens dygtige ledere?

I ledelsesverdenen beskrives den dygtige leder som en, der formår at forene både den blå styringsopgave og den røde lederskabsrolle. En lederskabsrolle hvor du skaber en klar retning, commitment og motivation for dem du har ledelsen af.

Derfor er det relevant at rejse spørgsmålet – hvem har du egentlig ledelsen af?

Foruden det åbenlyse svar, så falder vores tanker på dine kunder såvel partnere.

Men hvad skal vi forstå ved begrebet ledelse af kunden?

Målet må være en ledelse, der udmønter sig i en høj Kundetilfredshed. Derfor vil det handle om ledelse af kundens forventninger. Idet den dygtige leder lykkes med at lede kundens forventninger, så sker det i forhold til vores erfaringer når:

- Du kortlægger kundens forventninger i forhold til jeres præstation
- Du fokuserer på de afgørende indsatser og detaljer
- Du synliggør den gode præstation
- Du søger feedback og forbedringer sammen med kunden

Vil du vide mere om Ledelse af kundens krav og forventninger?

Morten Rishøj Søndergaard har skrevet denne nyhed. Hvis du har spørgsmål eller ønsker at vide mere kan du kontakte ham