Nyheder

Relaterede nyheder


Synliggør dine vigtigste præstationer i hverdagen

17. oktober 2016 - Af Rasmus Wiborg Steen

Jeg oplever og anerkender i høj grad, at langt de fleste knokler for at levere en tilfredsstillende indsats overfor kunden.

 

Men ikke alle får den anerkendelse, de ønsker.

 

Ved brug at lidt sund logik finder jeg hvertfald én forklaring.

 

Kunden oplever ikke værdien af din ledelsesindsats

 

Men ledelsesindsatsen er afgørende ift. produktionen.

 

En stor del af indsatsen bag det at skabe en unik leverance, produkt eller projekt vil ofte være skjult for kunden.

 

Derfor må vi tage action. Vi kan skabe en øget synlighed omkring vores vigtigste præstationer. Det danner grundlaget for øget anerkendelse og loyalitet.

 

Spot de vigtigste præstationer

 

Men det kræver også en vis portion held – eller forarbejde, at synliggøre de for kunden vigtigste præstationer.

 

Tal med kunderne om de vigtigste præstationer

 

Så få hjælp af kunderne. Spørg dem ind til hvilke præstationer de erfaringsmæssigt mener giver dem den største værdi. Og følg tæt op på, hvad de oplever gennem jeres samarbejde. Gennem denne opfølgning får du synliggjort dine præstationer og får en vigtig feedback på kundernes oplevelse.

 

God fornøjelse.

 

Rasmus Steen Malmstrøm

Bülow Management

Synliggør dine vigtigste præstationer i hverdagen

BNKI er udviklet og drives af