Nyheder


Analyse: Skærpet kundefokus i byggebranchen
31. juli 2018 - Af Rasmus Wiborg Steen
Ledelse af kundens krav og forventninger
30. juni 2017 - Af Rasmus Wiborg Steen
Synliggør dine vigtigste præstationer i hverdagen
17. oktober 2016 - Af Rasmus Wiborg Steen


3 ting der hjælper dig til at skabe øget værdi og kvalitet i din leverance

3 ting der hjælper dig til at skabe øget værdi og kvalitet i din leverance

30. september 2016 - Af Rasmus Wiborg Steen

Jeg har gennem en længere årrække haft fornøjelsen af at forholde mig til mange virksomheders kunderelationer.(...)
Kundetilfredshed - den 3. af en 4 dobbelt bundlinie

Kundetilfredshed - den 3. af en 4 dobbelt bundlinie

4. august 2016 - Af Rasmus Wiborg Steen

En dygtig virksomhed arbejder systematisk og målbart med 4 bundlinjer.(...)
Certificeret Kundefokus i Byggebranchen

Certificeret Kundefokus i Byggebranchen

22. juni 2016 - Af Rasmus Wiborg Steen

Gennem de seneste måneder har vi hos BNKI, i samarbejde med praktiske kræfter fra branchen (store, mel-lemstore og mindre virksomheder) udviklet og implementeret et dialog- og målingsbaseret procesfor(...)
TOTALMODEL- tilfredse kunder på alle projekter

TOTALMODEL- tilfredse kunder på alle projekter

3. november 2015 - Af Jesper Hother

Fordi alle kunder er vigtige og har betydning for virksomhedens udvikling - så har flere virksomheder allerede valgt at sætte systematisk fokus på alle kunder på sager over et vist niveau.(...)
Forventningerne holder stik

Forventningerne holder stik

7. december 2015 - Af Jesper Hother

...tilbage står et enkelt spørgsmål(...)
Nøgletalsevaluering er gjort frivilligt

Nøgletalsevaluering er gjort frivilligt

3. november 2015 - Af Jesper Hother

Det er officielt; Nøgletalsevaluering er gjort frivilligt pr 1. november 2015. Projekter tilmeldt før den dato er stadig underlagt lovkravet, men hvad så nu?(...)

Tidligere nyheder

BNKI er udviklet og drives af